Jednotka má štyri brzdové systémy: hydrodynamický
retardér, elektropneumatická
priamočinná brzda, pružinová brzda a pneumatická nepriamočinná brzda.
Trakčný výkon
jednotky je min. 800 kW.
Čelo DMJ REGIOMOVER vyhovuje požiadavke na odolnosť
skrine proti nárazom podľa STN EN 15 227.
V priestore pre
cestujúcich je inštalovaný informačný
systém so svetelným a zvukovým oznamovaním jednotlivých staníc,
monitorovací kamerový systém a systém WiFi. Interiér je vykurovaný
teplovodnými vykurovacími telesami umiestnenými v bočných podlahových
kanáloch. Regulácia vykurovacieho, resp.
klimatizačného zariadenia sa vykonáva mikroprocesorovým regulátorom a
priestorovými termostatmi.
Dobrý výhľad
z motorovej jednotky pre cestujúcich zabezpečujú veľkoplošné okná. V
nástupnom
priestore vloženého vozňa je možnosť prepravy cestujúcich na
invalidných vozíkoch,
detských kočíkov, bicyklov a nadrozmernej batožiny. Rýchlu výmenu
cestujúcich umožňujú
veľké predsuvné dvere.
Z hľadiska klimatických a geografických podmienok
sa vozidlo môže prevádzkovať
v rozmedzí teplôt -25°C až +40°C do nadmorskej výšky 1100 m (trieda 1,
podľa STN EN
50 125-1) a priemernej ročnej relatívnej vlhkosti vzduchu do 75 %.
Všetky procesy vývoja a výroby sú súčasťou
integrovaného manažérskeho systému spĺňajúceho požiadavky manažérstva
kvality podľa normy ISO 9001, environmentálneho manažérstva podľa normy
ISO 14001 a medzinárodnej normy železničného priemyslu IRIS.
|